KesoCoconut.blogg.se

Banankokosungspannkaka!

Publicerad 2014-02-07 22:48:00 i Lunch/Dinner,

Idag när jag gjort klart maten till de andra ville jag ha bananpankakor, igen. men jag hade ingen lust att stå och steka dem så jag tänkte: varför inte testa att köra smeten i ugnen istället?
sagt och gjort, körde in smeten till mina kokospannkakor i ugnen på 225 grader i ca 15-20 minuter.
sedan toppade jag med kesokvarg, nötter, frön, kiwi, blåbär och renee voltares cashew och sesamfrösmör som förövrigt är det godaste nötsmöret jag någonsin har ätit! testa!
jag hittade också en naturlig "blåbärsås" på coop idag som jag hade på. jag ska lägga upp den senare men här är nötsmöret:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela