KesoCoconut.blogg.se

Alla kvargälskare!!!

Publicerad 2014-02-23 21:22:38 i Breakfast, Snack,

 
Jag äter väldigt sällan bara kvarg/keso med granola utan jag brukar äta det på gröt eller pankakor, men jag har sett Evelinas kvarg/kesofrulle för många gånger så jag var tvungen att göra något liknande iallafall.
Det är så gott och det är egentligen bara olika röror som man antigen lägger på varandra eller brevid varandra ( har gjort båda som ni ser). 
 
Gör så här:
0.75 dl kvarg
0.75 dl keso
0.5 dl yoghurt
1 dl bär 
Mosa ihop alla indrigienser till en röra
 
0.5-1 banan
1 msk jordnötsmölr
ev 1 tsk smaksättning som kakao eller något pulver
 
mosa dessa till en röra.
Lägg sedan rörorna på varandra och toppa med granola och lite annat gott som du tycker om. jag körde på resten av bananen och granola.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela