KesoCoconut.blogg.se

Finn Crisp rolls...

Publicerad 2014-03-14 13:08:43 i Bread, Breakfast, Oatmeal,

 
Knäckebrödsrullar var något som jag trodde var omöjligt tills jag såg att eatsleepsquat gjorde det med finn crisp. var tvungen att fråga hur hon gjorde vilket visade sig vara ganska simpelt,gott blev det också men jag föredrar nog dem "hårda" (de blir som vanligt bröd)
 
gör så här:
Doppa finn crisp i kallt vatten i några sekunder och lägg dem på en tallrik i typ 15 minuter så de torkar lite. lägg på fyllning (jag hade keso) och rulla ihop och lägg i kylen i minst 30 minuter (jag hade mina över natten). ta ut och ät!
kan tänka mig att det passar perfekt med färskost och ost istället för keso...
 
Till mina rullar hade jag ett kokt ägg och mandelmjölk-kokt gröt med frön och apelsin, Super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela